אהרון ליפנר-חופשות כשרות בווייטנאם - GEM KOSHER

אהרון ליפנר-חופשות כשרות בווייטנאם


 

ווייטנאם, ארץ אקזוטית עתירת נופים מרהיבים ותרבות עשירה, מושכת אליה מטיילים מכל רחבי העולם. אך עבור מטיילים שומרי כשרות, תכנון טיול בווייטנאם עשוי להוות אתגר. למרבה המזל, בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בתיירות הכשרה בווייטנאם, והיום ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות עבור טיול נוח ומהנה.

וייטנאם היפה ידועה גם כיעד החופשה הידידותי והזול ביותר למשפחות. מחופים חוליים לבנים ומלונות נהדרים ועד לאתרים היסטוריים, חוויות תרבותיות וקניות יוצאות דופן, פשוט יש יותר מדי הצעות בגן העדן הטרופי הזה למבקרים.
ועכשיו כשאפשר גם לשמור על כשרות במהלך הטיול, אין סיבה שלא להצטרף.

אהרון ליפנר מארגן חופשות כשרות בויאטנם

ארוחות כשרות בויאטנם עם אהרון ליפנרהאפשרויות לטיול כשר בווייטנאם מגוונות. ניתן לבחור בין טיול מאורגן הכולל לינה במלונות ידידותיים לתיירים שומרי כשרות, אוכל כשר בארוחות בוקר וערב, סיורים מודרכים באתרים מיוחדים, ואף שירותי העברה מותאמים.
לחלופין, ניתן לתכנן טיול עצמאי תוך בחירת מקומות לינה ואוכל בהתאם לצרכים. קיימות מספר חברות תיירות המתמחות בטיולים כשרים לווייטנאם, ומציעות מגוון מסלולים לכל טעם ותקציב.

השקנו מיזם המוקדש לספק חופשות כשרות ידידותיות למשפחות במלונות יוקרה ברחבי העולם.

אהרון ליפנר, המייסד והבעלים של GEM Kosher, בעל ניסיון רב שנים בתיירות כשרה, ומוכר בענף מזה שנים רבות, מציע דרך פשוטה כדי להתמודד עם האתגר של שמירה על חופשה יהודית כשרה בחו”ל. 

ארוחות כשרות לאורך הטיול

אנו מעריכים את החשיבות של להציע חווית אוכל ברמה גבוהה, הצוות הישראלי שלנו מביא לכם חווית אוכל שהיא לא רק טעימה, אלא גם ייחודית ויצירתית, המשלבת מטבח אשכנזי, ספרדי וכמובן ויאטנמי. והכל כשר.

דוגמא לתפריט 5 כוכבים של ארוחות כשרות ועשירות בכל טוב

3 ארוחות מלאות בסגנון מזנון חופשי (בופה)

3 ארוחות טעימות בסגנון מזנון כשר ביום (בוקר, צהריים, ערב)

ארוחות ליל סדר בחו”ל עם אהרון ליפנר

לבקשות מיוחדות כגון צמחונות, אלרגיות למזון ובקשות אחרות, אנא יידעו אותנו מראש על מנת שהצוות שלנו יוכל להיערך בהתאם.

בר פתוח 24 שעות ביממה – תהנו ממשקאות חמים וקרים, חטיפי שייק פירות טרופיים, עוגות, שוקולד.

בין אם אתם מעדיפים טיול טרקים בהרי הצפון, טיול אופניים לאורך חופי הים, או שייט במפרץ האלונג המרהיב, עם אהרון ליפנר תוכלו למצוא בווייטנאם חוויה כשרה ייחודית שתשאיר לכם זיכרונות בלתי נשכחים.

הצטרפו לטיול המשותף שלנו או ערכו סידורים פרטיים משלכם למשפחתכם.

 

טיולים לשומרי כשרות במזרח הרחוק

טיולים לשומרי כשרות במזרח הרחוק דורשים הרבה  מעבר לרק לספק ארוחות כשרות. הם שואפים לשלב חוויות קולינריות גורמה המשקפות את המטבח המקומי, ומאפשרות למטיילים ליהנות מטעמים אותנטיים תוך הקפדה על חוקי התזונה שלהם. זה אומר שתוכלו להתענג על סושי בטוקיו או להתפנק עם מעדנים תאילנדיים בבנגקוק בלי שמץ של דאגה. מטרת הסיורים היא להראות כי שמירה על אורח חיים כשר בחו”ל יכולה להיות לא רק קלה אלא גם מהנה ומעשירה מבחינה תרבותית.

עבור מטיילים רבים בקבוצה, הארוחות המשותפות הופכות למוקד הטיול, ומספקות רגעים של אחווה וחילופי תרבות. היבט זה של המסע מדגיש את חשיבות האוכל בקירוב בין אנשים, יצירת זיכרונות סביב שולחן האוכל שהם בלתי נשכחים כמו המקומות בהם ביקרו. זוהי עדות למסירות של החברה להבטיח כי הצרכים הדתיים והתרבותיים שלך נענים, ומאפשר לך לטבול את עצמך באופן מלא בפלאי המזרח הרחוק.

בחירה בסיורים כשרים למזרח הרחוק פירושה לצאת להרפתקה שבה הרווחה הרוחנית והדרישות התזונתיות שלך נמצאות בראש סדר העדיפויות. זה לחוות את המזרח הרחוק ללא הלחץ של מציאת אפשרויות אוכל מתאימות או דאגה מזיהום צולב. אתה חופשי לחקור, ללמוד ולגלות, מחוזקים על ידי הביטחון שצרכי הכשרות שלך נמצאים בידיים מוכשרות. כפי שנדון בפרק על “מסלולים מותאמים אישית לחוויה כשרה בלתי נשכחת”, המסע שלכם עם טיולי כשרות למזרח הרחוק מותאם לאורח החיים הדתי שלכם, מה שהופך אותו לחוויה אישית ונטולת דאגות באמת.

Return to Home Page and read more about Aharon Lipner 

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.